Att lyssna på kunderna, vara lyhörd och ödmjuk inför behov och
efterfrågan är viktiga faktorer för att få kvalitet i affärerna.
Varje vecka ställer vi en fråga till 5 personer som
berör olika ämnen inom försäljning.
Finns det någon fråga du önskar få svar på?
Skicka din fråga till fps@salesnetwork.se

Vad är viktigt när du handlar via internet?

Sara Holmen
18 år

Bra kvalité, frakten ska vara säker, ej bli lurad, möjlighet att ta kontakt med företaget, kunna lämna tillbaka varan.

Emma Lundkvist
18 år

Det ska vara simpelt och enkelt. Inte komplicerat då tappar man intresset eller så struntar man i det.

Martin Lindqvist
58 år

Att det är en försäljare man litar på, köper mycket böcker på internet, vill veta att de är pålitligt.

Anders
64 år

Dem ska vara kända, bra betalningssystem. Inte för komplicerat. Vem som helst ska förstå.

Michaela Mattsson
18 år

Säkert och duktiga på det de gör. Hemsidan ska vara full med information, gillar inte inhemska flummiga sidor.

Tillbaka till samtliga frågor