Att lyssna på kunderna, vara lyhörd och ödmjuk inför behov och
efterfrågan är viktiga faktorer för att få kvalitet i affärerna.
Varje vecka ställer vi en fråga till 5 personer som
berör olika ämnen inom försäljning.
Finns det någon fråga du önskar få svar på?
Skicka din fråga till fps@salesnetwork.se

För och nackdelar med telefonförsäljning?

Julia Bjering
18 år

Trevliga och kan sin grej som säljare.

Rickard Modin
38 år

Finns inga, dem är bara jobbiga och säljer skräp.

Olivia Hiljegren
17 år

Dem är tjatiga men fördelarna är att man slipper gå till butiken.

Ulf Schlyter
58 år

Ser inga fördelar, dem ringer olämpligt, alltid på kvällen när man kommit hem.

Peter Båt
16 år

Ser bara nackdelar, om jag har intresse så går jag till butiken. Finns ingen anledning att sälja på telefon, man blir bara lurad.

Tillbaka till samtliga frågor